Stockholm

Den lilla semester man haft har tillbringats i Stockholm med Anton, den har varit super!
Kryssning, allsång på skansen, museeum, bio, shopping, pride parad och massa annat har vi sysselsatt oss med!
Det var gudomligt att komma hem igen, men nu efter två dagar hemma så längtar man bort igen.
Dock inte till sthlm, jag är nog livrädd för att bosätta mig på ett sånt ställe, just bara för att under dom här veckorna vi varit där har jag gjort av med helt sjukt mkt pengar.
Nästan så man får ångest!
Så skulle jag bo där skulle jag aldrig ha en krona över, det är alldeles för nära till all klädshopping.
Och jag är inte riktigt den personen som bara kan "titta", fastän man har satt köpförbud på kläder så börjar man vrida och vända på varenda möjlighet, och tillslut går man med gott samvete till kassan, men en tröja rikare.

Dock skulle man ju inte gå på musseum och åka på kryssningar hela tiden. Leva lyxliv funkar nog bara i högst två veckor :p för mig iaf!

Vi har nog haft två riktiga lyxveckor i sthlm, men man måste ju göra det oxå ibland.
Det lär ju dröja ett år till nästa tillfälle.

Men att man längtar bort igen förstår nog varenda jmk:are, tror aldrig jag varit med om mer utlandshysteri.
Nu vill ALLA utomlands, och hälften av alla dom SKA utomlands.
Men jag unnar er de, jag är lite avundsjuk men jag har faktiskt haft en kanon semester med min andra hälft! (dock liite för kort)

Hur det går på jobbet? ja det orkar jag inte dra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0