tunghäfta?

Här händer det inte så mkt som ni kanske märker!
Mitt liv svänger hit och dit och jag vet inte på vilken fot jag ska stå, vilket gör mig helt sjukt less!
Jag har blivit kastad hit och dit med jobb under hela detta år hittills, och att aldrig veta om man har råd att leva nästa månad tar fan knäcken på en.
Ena dagen har jag ett jobb och andra dagen samlar jag in papper som ska skickas till facket så man får någon A-kassa
Det har som varit så nu i flera månader.

Snälla någon ge mig ett fast jobb och inkomst i minst ett år framöver! :)
Ne slut tjatat om jobb!

En spännande sak kommer hända inom kort, kan dock inte berätta något om detta än :P

Till helgen åker vi mest troligt upp till Laxholmen för att fiska och ha det mysigt, hoppas bara det blir bra väder.

Ha det bra/tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0