Längesen.

Oj det är verkligen längesen jag skrev något här.
Har varit in några gånger och skrivit ihop ett inlägg men sen raderat det efter jag tänk, vem tusan är intresserad av att veta allt detta.
Hur som helst så tänkte jag iaf försöka knåpa ihop ett inlägg, om det blir itnressant eller ej det återstår att se. Anton är i Stockholm och jobbar för fulla muggar, är inponerad hur han orkar.
Tycker dom jobbar 24/7. Men på Måndag kommer han äntligen hem för att stanna hemma i två veckor :)
Det är 4 veckor sen jag sist såg han, så det kommer bli heelt underbart att få känna hans närhet igen!
Och med tanke på allt som hänt han där nere så vill jag bara hålla om han och aldrig släppa taget.
Efter nyår går han ner till jobba 2 ve ledig 1 ve och det ska bli såå skönt,
med tanke på att vi setts 1 ve på 7..

Mitt arbete tar återigen slut och a kassa väntar, men man är som förberedd på att det är såhär det kommer vara. Det är inget annat än att acceptera läget.
Men det känns så jäkla motigt, jag vill bara inte! Det tär på en att bli kastad mellan A kassa och jobb,
det är så förbannat jobbigt att aldrig kunna planera och aldrig veta hur framtiden ser ut.
Jag hoppas bara att allting löser sig inom en snar framtid! :)

Julen stundar och alla julklappar är klara, dock inte inslagna men det tänkte jag spara till Anton ;p
Jag älskar julen, men jul känslan iår har länge lyst med sin frånvaro.
Jag skyller det på att resten av familjen i år pyser iväg till Thailand på julafton och för första gången på 24 år ska vi fira julen 10.000 mil ifrån varandra.
Jag blir kvar i smäll kalla Jokkmokk och ska fira julen med hjärtat och hans underbara släkt.
Det är fasiken inte dåligt det inte :) Thailand kan ta sig i röven :p

Aja bäst att runda av :p Ska strax iväg på jul lunch med jobbet, ska bli så underbart gott :)

Slutligen vill jag bara tipsa om en sida som har helt otroliga priser på massa märkesvaror. Jag var in där en gång och nu är man helt fast! :P Man måste bli medlem, men det är gratis och sen är det bara att handla loss. 
Här hittar ni den sidan!

God Jul på alla!
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0