Drömmar

Det är för tusan två veckor sen jag skrev, jag är verkligen sämst på detta med att blogga.
Men det är bara för att det känns som om det inte direkt händer så mkt just nu.

Var dock till Norge i helgen med Anton, pappa och syster.
Norge är förbannat vackert och jag kan inte släppa hur fantastiskt grönt vattnet var.
Nästan så man trodde man var i utlandet någonstans.
Helgen var för övrikt riktigt bra om man bortser från förkylningen som självklart bröt ut under fredagen.

Igår var det ju säsongs start för Idol igen, fan jag kan inte annat än älska detta program.
Gillar blandningen mellan den pinsamma tondöva och den där sjukt musikaliska som inte ens vet om det själv.
Dom flesta tycker bara om att se uttagningarna, men jag tycker det bästa är att se när dom 10 finalisterna går från att vara rädda/osäkra artister till den där stora självsäkra artisten som kan ta över en hel arena.
Appropå arena, hoppas jag får med mig någon som vill fara och kika på idol i Luleå den 12 nov! Hade varit super kul! Men alla är så tråkigt :p
jag är verkligen en riktigt idol nörd :p
Anledningen är säkerligen den att musik och sång ligger mig så varmt om hjärtat.
Vi delar nog samma drömmar!

Imorn ska jag på massage till Magda, jag har längtat efter detta hur länge som helst. Tur jag fick ett present kort av hjärtat! :)

Ne är väl bara att återgå till jobbet!

En bild från helgen, kolla havet!




Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag håller med om Idol! Bäst är det ju när fredagarna drar igång :)

2010-09-08 @ 09:16:16
URL: http://dudeyrsocrazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0