Upp och ner.

Den här veckan har varit sådär.
Jag har varit på en annan planet på jobbet känns det som, koncentrationen har varit i botten, sjukt omotiverad :(
och bara därför så kan jag inte njuta över att det är helg.
Jag känner bara att jag har så mkt att göra.

Jag brukar alltid längta till helgen, men nu vill jag bara ha måndag igen. sjukt.


Aja jag känner mig då taggad inför nästa vecka.

Såg idol ikväll, och vet som inte vad man ska säga om att dom skickar ut Sanne från boden? hur tänkte dom? Vad hade hon gjort för fel? när sjöng hon falskt?
Kan hända att hon var lite för vanligt elr vad man ska säga. Hon stack väl inte ut sådär jätte mkt röst mässigt, en riktigt bra sångröst hade hon men den lät liksom lite som många andra.
I år måste man kunna sticka ut i mängden.

Jag och tanja är på g att beställa biljetter till idol i luleå, någon som är sugen på att hänga på? :)

Ne nu ska jag sluta grubbla på jobb och kanske dra mig mot sängen, känner mig sjukt trött.
Tror detta kommer bli en väldigt spännande natt på många sätt och vis :p

trevlig helg på er.
Godnatten.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0