Bara jag.

Jag vill alltid alla mina nära det bästa i livet, och jag försöker att göra det jag kan för att dom ska vara lyckliga.
Ibland tar jag på mig lite väl mkt på mina axlar. Vissa saker kan jag inte styra elr fixa.
Jag är ingen superkvinna om än jag inbland försöker intala mig att jag är det.
Jag försöker så mycket att jag i slutändan ställer till det för mig själv.

Det gör ont i hjärtat när jag vet att någon mår dåligt. Och även där önskar jag att jag hade mina super krafter så jag kunde fixa allt, men tyvärr inte.

Jag måste bara inse att jag kan inte ta på mig allt, jag kan inte bära någon annans börda på mina axlar och jag kan inte fixa allt. Jag är ju bara lilla jag.

Jag är en sån människa som alltid sätter alla andra i första hand och mig själv i sista.
Jag gör hellre någon annan glad än mig själv.

Men det är bara som jag är som person.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0